Összes oldalmegjelenítés

2011. május 25., szerda

2011.05.25.

A napokban jönni szerettem volna már, de mindig elment az idő, hogy ide írni tudjak. Itt a szép idő, így szinte minden nap kint vagyunk, délelőtt amíg lehet, délután meg ismét, próbáljuk kerülni azt az időszakot, amikor nem javasolják, hogy kint legyünk a napon, bár van, hogy délig még így is lent vagyunk az udvaron, árnyékban. A játszótér mindennapos elfoglaltság volt, de most pár napig nem megyünk arra, mert valószínűleg ott kapta el a vírusos hasmenést, ami ma hajnalban jött ki rajta. Tegnap is már hígabb volt a széklete és mivel ebbe a jó időben van, hogy csak kisgatyában van, hát alkotott a drágám. Mire kimostam az első "összefofott" gatyát és letakarítottam a szőnyeget, addigra jött a második adag, de mivel nem volt olyan vészes mennyiség, így fél órára már nem kapott pelenkát. Viszont hajnalban cserélni kellett kétszer is a pelust, illetve azóta is többször. Voltunk a dokinál, állítólag van valami vírus, amit a bölcsiben-oviban hordoznak, így lehet, hogy a játszin kapta el, mert most elég sok ovis-iskolás csoport jön a vadasparkba. Diétáznia kell és ha nem múlik a hasmenés, akkor tenyésztésre kell küldeni. Ja és próbálom adagolni neki a smectát, már a multivitaminba kevertem, mert magába nem issza meg. Eddig még nincs hatása, de most kiváltottunk valami új receptet, azt is megpróbáljuk. 

Hétvégén kapott egy kiságyat kölcsönbe, vonatos, így azt gondoltuk, hogy kedvenc lesz. Hát, már harmadik napja aludhatna ott, de eddig csak hétfőn délután sikerült az ottalvás. Esténként kikéredzkedik, tegnap nem akart napközben ott aludni, ma meg bealudt a nagyszobában a kanapén, így a kiságyba tettem bele. Amúgy tetszik neki, fel-le mászkál, csak a megszokott helye hiányzik. Majd hozok képet, nagyon vagány, kis egyedi készítésű ágyról van szó. 

Elkészítettem életem első-második bodzaszörpjeit is. Az egyik főzös volt, a másik csak kevergetős, 60 dkg bodzavirágból lett 10 liter szörpünk és mivel nem tartósítottam, ment a fagyóba is belőle. Igaz, lassan azt is le kellene engedni, mert már nagyon jeges. Amúgy finom lett a szörp, most ennek van itt a szezonja és mindig is szerettem volna házi bodzaszörpot készíteni. Bár ha tudom, hogy ilyen egyszerű, akkor már hamarabb nekilátok. 

Egyre többet beszél Bende, meg mondogatja utánam a szavakat, nagyon aranyos. Mondjuk nem mindig sikerül neki kimondania, amit akar, de mindig rájövünk, hogy mit is akar. 

És egy kép, itt szoktunk focizni, mocizni, hintázni, csak kb. délre már napos lesz a hely, itt is félig árnyékban van: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése