Összes oldalmegjelenítés

2011. május 9., hétfő

16.fog

Végre áttörte az utolsó szemfoga is az ínyét Bendének! Volt egy rossz éjszakánk, amikor felébredt és mondta is, hogy fáj és mutatta a fogát, meg fejét is, másnapra pedig kibújt a negyedik szemfog is. Már csak a hátsó négy rágófog hiányzik...

Még mindig van segítségem, mert ma jött Csongi másik húga, Vanda. Igaz, tegnap hazament Hugi és Pisti, de gyors itt a melegváltás. Úgy gondolom, hogy a két nap alatt sikerül megcsinálnom azt, amit elterveztem. Még a ruhák átválogatása és egy nagytakarítás van hátra, aztán hátradőlhetek és hagyhatom, hogy ismét ellepjenek a porcicák. A nagyszobát egy kicsit átrendeztük, az ablakokat megpucoltam, a függönyök ki lettek mosva, a téli rucik is mosásra kerültek és levisszük őket a garázsba, így már csak a szekrényeket pakolom egy picit át és készen is vagyok.

Egyre több szót mond már Bendegúz, nemcsak szótagokat. Kimondja a nénit, pisit, bincit is, bár ha odakerül a sor, hogy bincibe pisiljen, általában már a gatyó pisis lesz, de hát most ennek van itt az ideje, hogy szobatiszta legyen. Úgy gondolom, hogy nyáron azzá is válik, aztán nagyon bízok benne, hogy a kistesó születésével nem fog visszaesni, bár számíthatunk rá...

Szombaton Csongi cége rendezett egy horgásznapot, ott voltunk kint. A reggeli után felkerekedtünk és megnéztük, hogy addig mit fogtak a fiúk. Hát nem volt nagy kapás. Viszont Bendének tetszett, volt homokozó, mászóka, meg a vízparton is tudott játszani, elvittük a kisautóját és még Marci haverunk is kilátogatott. Vittünk egy strandsátrat és ebéd után ott aludt el, bár fújt a szél, jót aludt. Tegnap viszont egész nap esett az eső, a kedvünk is olyan semmilyen volt, de ma újult erővel ugrunk ennek a hétnek...