Összes oldalmegjelenítés

2010. május 4., kedd

Az elmaradt beszámoló

 


Lassan egy hete, hogy nem jelentkeztem, meg volt rá az okom. Ugye kedden jött fel sógornőm, így volt egy kis segítségem, a lakást és garázst kitakarítottam és a pincében is elpakolásztam. Az erkélyt egy kicsit virágosabbá tettem és a két ballagásra is sütöttem, így amit beterveztem, végül meg is csináltam. Bende nagyon jó kisfiú volt, sokat játszott Vandával és nem is volt észrevehető, hogy anyás lenne. Oké, ha csak ketten vagyunk itthon, nyilván rajtam lóg, de annak azért örülök, hogy el tud nélkülem is játszani, ha más vigyáz rá. Ami kicsit aggasztott, hogy észrevettem, hogy kezd letaknyosodni. Kedden még gyors elvittem a dokihoz, aki írt fel pár dolgot, miket adjunk Bogyónak. Köhögött és folyt az orra is, mondjuk mikor hazafelé jöttünk, egy kicsit megizzadt az autóban és utána még elmentünk bevásárolni. Bár figyeltünk rá, hogy ne érje a hátát a hideg, csak meghűlt egy kicsit. És ez még most is tart. Pénteken, mielőtt elindultunk volna a nagyszülőkhöz, ismét elvittem a dokihoz, hogy nézzen rá, addigra már hurutosan köhögött. Megbeszéltük, hogy mit szedjen továbbra is és egy hét múlva megyünk kontrollra. Felmerült az allergia is, de szerintünk ez csak megfázás. Na, mindegy, most még megy az orrszívó-porszívó, meg szedjük a különféle vitaminokat és cseppeket és remélem, hogy hamarosan javul.


Szóval én múlthéten megtakarítottam az ablakokat (persze hogy még aznap esett az eső utána…) és kitakarítottam a lakást, illetve sütöttem sajtos pogácsát és muffinokat, meg készítettem sport szeletet. Ezeket a két ballagásra készítettem, ahova hivatalosak voltunk, mivel Csongi két húga ballagott középiskolából. Szombaton így két helyen is voltunk, először az anyukájáéknál, ahol én maradtam otthon a gyerekekkel, meg a dédivel délelőtt, így Bende is ki tudta aludni magát, meg közben meg is terítettünk az ebédhez. Addig a többiek megnézték a ballagást, majd jöttek vissza az ebédre. Aztán mi ebédre bementünk a másik leányzó ballagási ebédére, Csongi apukájáékhoz. Itt előző nap volt a ballagás, de oda nem jutottunk el, így maradt az ünnepi ebéd. Beszélgettünk a rokonokkal, aztán megint egy nagyot aludt Bogyó és végül elmentünk a szüleimhez. A majálist így idén kihagytuk, mert én nem akartam most menni, mivel Bende egy kicsit szürcsögött még. Majd jövőre megnézzük.  


A hétvége hamar eltelt, ismét sok emberrel találkozott Bende és már úgy vesszük észre, hogy kezd feloldódni társaságban, legalábbis hamar megismeri a családtagokat. Mondjuk most találkozott olyan emberrel is, akivel még nem, de barátkozó volt. Nem volt sírós, a gyerekeket nagyon figyelte, a nagybácsijával (aki öt évvel idősebb nála) már egyre jobban eljátszik, szóval nagyon aranyos volt.


Az alvás is kezd alakulni éjszaka, mostanában csak egyszer-kétszer ébred, el se hiszem. Mondjuk volt rá példa, hogy sírva kelt múlthéten, de aztán visszaaltattuk. Valamikor az orra miatt kelt, mert nem kapott levegőt, így gyors segítettünk rajta, aztán visszaaldut. A szopizások is kialakultak, napközben szinte már csak egyszer szopizik, ebéd után, kb. 2 óra magasságában. Valahogy áttértünk arra, hogy korán reggel még szopizik, maximum reggel hétig, ezután már csak a reggeli van nyolc körül, aztán ebéd, majd ebéd után egy kis anyatej, azután egy uzsi, végül  vacsira is anyatej jön. Éjszaka pedig ahogy ébred, ezt nem korlátoztuk. De tegnapra és ma reggelre csak kétszer ébredt éjszaka, igaz, hogy reggel hat előtt már felkelt, pedig én bírtam volna még aludni, de ő már úgy gondolta, hogy indul a nap…


És most videókat hoztam. Nagyon szereti, ha vezetjük sétáláskor, így megy neki:





Bürrög mindenre, a kisautóra, a kerékre, a porszívóra, ha meghallja, hogy elmegy egy motor, vagy busz a ház előtt, akkor is megy a bürrögés. No és ha zenét hall, akkor elkezd "táncolni", ezt lehet itt látni:




És már itthon, az erkélyen, virágföldet kóstolva:

 


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=r4m3r8xrQrc&hl=hu_HU&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése