Összes oldalmegjelenítés

2010. május 31., hétfő

Ajándék

És hogy mi is lenne az? Hát – ez nagy szó ám – talán először
hagyott Bende sokat aludni egyfolytában, ugyanis az esti szopi után Csongi
altatta be, majd tette le a kiságyba. Letusoltam, még cseverésztünk egy picit
és mikor befeküdtem az ágyba, sírva ébredt a kisfiunk. Nem akartam egyből cicit
adni neki, hanem csak meg akartam nyugtatni, erre átjött Csongi a másik
szobából és végül ő altatta vissza, azzal a mondattal ment ki a szobából, hogy
lehet, hogy öt perc múlva ébred. Ez tíz előtt volt valamikor és végül hajnal
ötkor ébredtem fel a nyöszörgésére, majd végül szopizott is. Igaz, ezután már
nem úgy aludt vissza és (mivel köztünk aludt), össze-vissza forgolódott és már
keresztbe feküdt, így engem nem igazán hagyott már pihenni, de már ez is
valami, hogy nem ébresztett háromszor-négyszer az éjszaka folyamán. Pedig már a
tea is be van készítve, mert új eszközt akarok most bevetni az éjszakai
kelésekre, hátha az beválna. És hogy ez most tényleg „csak” névnapi ajándék
volt Bogyó részéről, vagy egy alvás-ritmus kezdete, meglátjuk. Remélem többször
fogok ilyen hírekkel szolgálni… Mindenesetre nekem ez volt a legjobb ajándék!

Ma a védőnő is itt járt nálunk, majdnem elaludt már Bende,
de végül játszottunk és így megvárta a vendéget. Bemutatta új tudományát, ahogy
a készségfejlesztő játékot tolja maga előtt úgy, hogy ha már ütközik valamiben,
akkor el is fordítja. Majd megpróbálom levideózni és hozom bemutatni. Erre a
védőnő azt mondta, hogy kb. egy éves korukban csinálnak ilyet a babák. Illetve
a labdázást is megmutattuk, hogy tudja dobni felénk a labdát, illetve hogy
tudja elkapni. Nagyon ügyes már, de hát ezekről nem mindig tudok videót
készíteni, mert ugye ha ketten labdázunk, nehéz kamerázni is, illetve, ha
észreveszi, hogy forog a kamera, egyből jön oda hozzám és abbahagyja, amit
éppen csinált. Ma sikongatott is, tetszett magának a hangja biztosan, mert állt
a konyhaasztalnál és csak úgy kurjongatott. Aranyos volt nagyon.



Úgy néz ki, hogy nappali alvásilag is visszarázódunk a régi
kerékvágásba, ma délelőtt majdnem két órát aludt, illetve délután is egyet
ráhúzott még. Ma Csongi is hamarabb hazajött, így elmentünk nagybevásárolni,
mert hiányzott már pár cucc a háztartásból. Holnap meg mennem kellene a belvárosba,
mert elrakattam egy felsőt Bogyónak, azt venné fel a hétvégi lakodalomban.
Meglátjuk még, hogy babakocsizunk, kendőzünk (buszozunk), vagy autózunk
(amilyen az időjárás mostanában).

2 megjegyzés: