Összes oldalmegjelenítés

2010. április 21., szerda

Napjaink

Sikerült eltüntetnem a lefagyasztott anyatejet, mivel lejárt a fél év, így jelentem, most másfél litert sikerült kidobni, de összességében kb. 4,5-5 liter ment a lefolyóba. Arra jó volt, hogy biztos legyek magamban és tudjam, hogy van elég. Még mindig nincs kiváltva egy szopi sem, de a delest és a négy órásit már kezdem kiváltani, vagyis utólag szopizik, előtte jöhet a szilárd kaja. Néha elmarad így is a négy órási, mert úgy látom, hogy Bende tele ette magát. Amúgy a nappalok igen aktívak, mert általában alszik 1-1,5 órát délelőtt és ½-1 órát délután. Na, az estéink már nem ilyen szerencsések. Mostanában nagyon rosszul alszik éjszaka, nem tudjuk még, hogy minek tudható be, de többször is kel és néha még sír is álmában. Én megint a fogára gyanakszom, de nem látom, hogy hol bújna az ötödik. Hát volt kb. egy hetünk, amikor csak kétszer ébredt éjszaka, már annak is örülni kell. Tegnap este már magunk közé vettem, de így is hánykolódott össze-vissza és nem volt jó sehogysem. Általában az is baj nála, hogy letesszük az egyik végébe a kiságynak és egy idő után már a másikban van és nyomja a buksit a rácshoz, erre megriad ugyan, de álmában kezd el nyöszörögni. Én meg nem tudok így aludni. Azért remélem, hogy jobb alvó lesz és nemsokára visszatérünk a kevesebb kelésre…

Este nekem is jönnek a gondolatok (úgy, mint Epernek), hogy miket szeretnék veletek megosztani, aztán napközben nem jut időm írni, mert ha fent van Bende, akkor játszunk, vagy készülünk az ebéddel, vagy takarítunk, ha alszik, akkor meg folytatom, amit elkezdtünk. És már egy szobában van a kiságy, meg a laptop is és nem akarom zavarni a klaviatúra kalimpálással sem. Ebéd után megyünk egyet sétálni a környéken, bár tegnap bementünk a belvárosba, tettünk egy körutat, ma pedig kimentünk a játszótérre, majd lent maradtunk, míg aludt urasága. Vagyis ő aludt, én meg olvasgattam a helyi szennylapokat (szórólapok). Csongi ismét reggeltől estig dolgozik, így csak szinte fürdetés előtt marad egy kis idő, hogy üljek és gépeljek. De most is hamarosan jön a fürdetés és már hallom, hogy a másik szobában nyűgösködik picifiunk, így be is fejezem mára. 

És ami majdnem lemaradt, tegnap már a nagykádban fürödtünk (ami nem is olyan nagy), így a babakád lekerül a pincébe. Készült videó is, majd hozom!

Még annyit így elöljáróban (ha holnap nem érkeznék), hogy nagyon sok boldog első születésnapot kívánunk Bennynek! 

 

2 megjegyzés:

  1. köszönjük szépen a köszöntést, milyen kis pirinyó volt itt a kicsi babám. :)))) sok puszi nektek

    VálaszTörlés
  2. Juuj én is mennyi lefagyasztott "anyuci-tejet" dobtam ki:) De ez jó! Örülök, hogy ilyen sokáig van tejcsitek! Nekünk másfél évig volt, még lehetett volna tovább is, de már nem akartam. Így is jó volt. Anyósom de haragudott érte rám! Azt mondta csak max. fél évig szabad szoptatni, mert akkor a cicik lógósak lesznek és ugy nem kell majd a Férjnek. Tudod mit? Ha nem kell, hát nem kell! Bár ugy látszik mégis csak kell... Sógornőm, aki Anyósékkal lakott, csak 2-2 hónapig szoptatta mindkét gyerekét. Nemcsoda, Anyós hatással lehett rá...
    Na, jól eldumáltam itt magamnak. Puszi Nektek!
    Névnap jól sikerült? Küldtem volna egy tortát, választhattál volna a repertoárból:)

    VálaszTörlés