Összes oldalmegjelenítés

2015. október 13., kedd

Bölcsi

Ismét....
Eljött az idő, hogy a legkisebb kiskirályfi is elkezdje a közösségi életet. Nem mondom, hogy nem döcögve indulunk neki, mert akkor hazudnék, de még sokat nem is tudok írni, hiszen ma volt a második nap, hogy mentünk. De ma már mondta reggel, hogy neeem akar jönni. Szóval tegnap kezdtük el a beszoktatást. 9-11 óráig voltunk, végig ott lehettem. Ismerkedett a teremmel és érdeklődve figyelte a többieket. Nem voltak sokan a csoportban, a kicsik, ahova Ő is sorolva van, hárman voltak (vele együtt), a nagyok meg négyen, de ugye ez egy csoporton belül. Szóval figyelte a többieket, öt percenként jött hozzám és mindig nézte, hogy legyek ott. Ma már eljöttem fél óra után és másfél óráig ott hagytam (ismét 9-11-ig volt a beszoktatás). Állítólag akkor még nem volt gond, mikor eljöttem, hanem akkor borult a bili, mikor hozták a tízórait és hát tegnap ugye ott voltam vele, ma már nem. Nem is evett semmit. Durcizott egy kicsit, aztán megnyugodott, mikor mentek ki az udvarra, ott már ügyesen motorozott és bandázott a többiekkel. Mikor visszamentem hozzá 11-kor, először észre se vett, úgy mentem oda hozzá. Nem is nagyon érdekelte, hogy ott vagyok, ment tovább és motorozott. Sőt, mikor indultam volna haza, úgy kellett kihoznom a bölcsiből. Hogy holnap milyen napja lesz, jó kérdés....
Holnap már reggelire viszem, ami azt jelenti, hogy elvisszük a nagyokat az oviba, aztán megyünk a bölcsibe, a reggelit még én is ott töltöm, aztán jövök el és ismét megyek érte 11-re. Holnap már esni fog az eső, valószínűleg nem lesznek kint az udvaron. De majd mesélem, hogy viselte a harmadik napját :-) (lesz időm, hiszen "üres" lesz a ház, bár van mit csinálni, de azért mégiscsak gyerekmentes leszek) :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése