Összes oldalmegjelenítés

2015. szeptember 7., hétfő

2015 szeptmber

Nem szeretnék megint mentegetőzni, miért nem jöttem, jövök sűrűbben, hiszen magunknak írom a blogot, hogy vissza tudjuk emlékezni majd a későbbiekben. De bánt is a dolog, mert egy csomó mindent nem jegyzetelek fel és hát ilyenkor meg már nem tudom, mit is és miről is akartam írni.
Mivel egész nyáron itthon voltak a fiúk, nem voltak egyszerűek a napjaink. Bár azt kell mondjam, hamar eltelt ez a nyár is. Az "utolsó", ami miatt nem írattam be őket a nyári oviba. Ugyanis lassan lejár a gyedem és hát jó volna visszamenni dolgozni, emiatt jövő nyáron már nem lesz ennyi szabadságom, hogy itthon tudjak maradni a fiúkkal. A fiúk élvezték az itthonlétet, amúgy sem akartak menni a nyári oviba, bár elég színes programokkal várták volna őket. 

Ami lemaradt, ebből a pár hétből...
Ugyebár nyáron volt 6 éves Bendegúz. A szülinapján pont itt volt a holtágnál az Alma együttes és hát én előzőleg leleveleztem velük, hogy felköszöntsék a színpadon a nagyfiamat. Volt öröm és boldogság Bendegúz részéről :-) Egy kicsit azért fel is készítettem, mert kérdeztem tőle, hogy ha felhívnák a színpadra, mit csinálna? Mondta, hogy szívesen felmenne. Persze aztán nem úgy nézett ki a színpadon, mint aki annyira élvezte az egészet, kicsit meg volt szeppenve, de hát én is meg lettem volna.
Voltunk fent Bp-en is, hogy változatosan utazgassunk, vonattal mentünk. Aztán a fővárosban metróztunk, villamosoztunk is. Meg még hazafele busszal is jöttünk. Nagyon tetszett a fiúknak. 
Nekem az első külön töltött éjszakám volt a fiúktól, ugyanis találkoztam pár anyukával, akikkel itt a neten ismerkedtem meg, hiszen az első babavárásom idején csatlakoztam egy csoporthoz, ami azóta is aktív, de személyes találkozóra még nem volt alkalom. Most sikerült összeverődni 6-8 anyukának és jót csacsogni élőben is. 
Voltunk mamázni, tatázni, dédizni is és mentünk nyaralni a Balatonra is. Persze a nagy hőség után és nagy hőség előtt voltunk. Márciusban kellett foglalni a szállást és mivel én szerettem volna az augusztus 20-i tűzijátékot a nagy víz partjáról nézni és mert aug. 18-án van az évfordulónk is, ezért foglaltam erre az időpontra. Nem is írom, hogy a tűzijátékot annyira nem tudtuk élvezni, mivel kis miniatűr volt, de legalább öt városban észrevettük, hogy van :-) na jó, azért tetszett nekem ám. 
Sajnos a víz 22 fokos volt, csak párszor tudtunk benne mártózni, azt is csak pár percig. Bercel csak 5 percet volt benne, Merse már többet, Bendegúz pedig eljött velem a bójáig is. Voltunk Siófokon, a Kalóz hajón is utaztunk egyet, illetve a réven is, mivel elmentünk a Kislődi Sobri Jóska parkba, ahol boboztunk, fánkoztak a fiúk és kipróbáltunk még pár dolgot, játékot. El is fáradtak a fiúk. Persze alig akartak hazajönni, de hát a nyaralásnak is vége van egyszer. És hogy ne maradjunk pancsolás nélkül, még hazafele megálltunk egy fürdőben és pancsoltunk egész délután. 
Illetve az utolsó héten még a saját kis fürdőnket is meglátogattuk. 
Azért furcsa, hogy megint eltelt úgy a nyár, hogy alig voltunk fürdőzni. Vagy beteg volt valamelyik, vagy az időjárás nem engedte....


Remélem, mostantól sűrűbben fogok jönni, a gyerekszájakkal is, meg úgy, mindennel....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése