Összes oldalmegjelenítés

2015. május 19., kedd

Parfüm

Kóstoltatok már parfümös valamit? Nem meséltem még, de én már igen, bibibííí....

Az úgy volt, hogy amikor én a gyakorlati időmet töltöttem és anyukám vigyázott éppen Bercelre és hazaérvén a melóból, gondoltam megkóstolom a túrót, amit épp uzsiztak... és, és, és valami nagyon furcsa ízt éreztem. Még addig sosem kóstoltam parfümöt, de ez biza olyan ízű volt. Kérdezem anyukám, hogy mégis hogyan készült ez a túrókrém? Hátha megtudok valami turpiszságot, gondoltam valami újfajta akármit tett bele. Mondja, hogy kis cukrot rakott bele. Szagolgatom-szagolgatom, mondom, ennek az illata nem valami jó. Erre mondja anyukám, hogy Ő is elgondolkozott, mikor a cukrot keverte bele, hogy biztos valami újféle cukrot használunk. De Bercel bevágott egy adag ilyen túrót...
És hogy hogy került a parfüm a cukortartóba? Erre is meglett a válasz. Meséltem már, hogy Merse elég csíntalan? Na, akkor már tudjátok is. Szóval Ő volt az, aki megfújta a cukrot és az almákat egy kis parfümmel. Ja, hogy miért hagytam elérhető helyen a parfümöt? Mert azt már ne is mondjam, hogy miért mászik fel Merse a konyhapultra? Szóval a parfüm sem volt olyan helyen, ahonnan egyszerű lenne levenni, nekünk pl. a fejünk fölé kell nyúlni, de Merse megoldotta és felmászott a konyhapultra, hogy elérje. De hogy mi késztette arra, hogy húsvétost játszon és meglocsolja a cukrot is? Azt már nem tudom, mert nem árulta el....

2 megjegyzés: