Összes oldalmegjelenítés

2015. május 17., vasárnap

Egy nap margójára...

Mostanában rekordokat döntenek meg a fiaim. Ma a reggeli sokáig alvásban győzedelmeskedtek :-) Én már fél hétkor felébredtem, de hét után már nem tudtam tovább feküdni (és fészbukozni :-D ), így lementem és a felkelő napsütésben (ami már kezdett melegíteni, nem is felkelő volt) megittam a kis tejes 2in1-es kávéporomat. De jó érzés is volt, csönd, madárcsicsergés, napsütés, nyugalom, csönd, csönd, csönd....
Aztán meguntam ezt a tevékenységet is és gondoltam, elkezdek előkészülni az ebéddel, hátha ma nem délután fél kettőkor lenne kész. Elkezdtem pucolni a répát-gyökeret, mikor hallom, hogy valaki nyitja a lépcsőnél a biztonsági rácsot. Merse volt az, hozott magával egy nadrágot, egy pólót és egy felsőt, szépen csendben kiválogatta a ruháit és a többi alvó társát hátrahagyva lejött hozzám. És mikor szóltam, hogy hát zoknit nem hozott magával, már indult is volna fel, de végül mondtam neki, hogy majd lehozom én neki később a zoknit, meg amúgy is, én is zokni nélkül nyomom.... Elmajszolt mellettem egy répát, végül Csongi is felébredt, Ő is nekiállt a reggeli készítésének.
Aztán egyszer csak Bendegúz jó hangosan elkezd nyavalyogni, hogy miért nem kapcsoltuk be a tévét? Mert Ő nézni akarja. Ekkor már fél 9-et írtunk, úgyhogy eddig húzta Bende és Bercel az alvást. Írhatom, hogy szerintem eddig még sosem aludtak. Mert hétköznap fél hét után ébresztő van, de hétvégén meg nem tudnak későbbig aludni és akkor meg ébresztő nélkül is fent vannak, néha már hatkor is. Szóval Berci a héten aludt napközben négy órát is, ma meg sokáig aludtak reggel.

Ami lemaradt még, mert ezzel a hírrel is akartam már jönni. Bendegúz a múlthéten nagyon várta már a kis ovis Bence társát, ezért mindent megtett, hogy a kedvembe járjon. Mivel fel is kellett takarítani, így bevállalta, hogy felmos helyettem. És felmosott. És nagyon ügyes volt. És büszke is vagyok rá.

És még egy, mert ez is "újdonság", vagyis mégsem, mert számítottunk erre. Szóval Bendegúznak vannak visszatérő dadogós korszakai, voltunk pszichológusnál, lelki eredetű, még menni fogunk logopédushoz is, de ami kiszűrhető volt a foglalkozásokon, hogy szinte érezhető volt, hogy valamiért nem szereti Mersét. Talán azért, mert új családtag lett (vagyis valószínűleg ezért), emiatt mindig háttérbe szorította, meg még mondta is, hogy nem is szereti Mersét, csak Bercit. Nos, mostanra megérett a kapcsolatuk olyan szintre, hogy már nagyon jó haverok lettek és a hülyeségért nem kell a szomszédba menniük. Nem mondom, hogy nincs néha veszekedés, sőt, az mindennapos, de inkább játszanak már sokkal többet egymással, mint hadakoznának. És hát Bercelt se kell félteni, megy Ő is a nagyok után, mindenbe utánozza őket....
És igen, ezért szerettünk volna három gyereket és viszonylag ilyen kis korkülönbséggel :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése