Összes oldalmegjelenítés

2013. november 22., péntek

Bölcsi - szülői értekezlet

Tegnap volt. Életem harmadik szülői értekezlete :-) Kettő volt már Bendegúznak, egy meg most Mersének.
Nagyon jó volt. De lehet azért, mert az itthoni mókuskerékből egy kicsit kiszakadtam. Két és fél órát pontosan. De amúgy is jó volt, hallani a bölcsiről, a fiamról, meg összeülni a szülőkkel. Nincsenek sokan a csoportban (Katica), de most két csoport össze van vonva, mivel a Katica csoportszobában vannak a bölcsiből átmenő ovisok, akik már csak jövőhéten lesznek, úgyhogy most a Bambi csoporttal vannak egybe a Katicások. Jól leírtam. Nos, így viszont néha sokan vannak már a csoportban és mivel eddig nem tudtam, ki-kivel van (szülő-gyermek), így most jó volt végre látni, kik tartoznak valójában a mi csoportunkban. Kettő kislányról tudtam, hogy biztos ott vannak, hiszen Jázmin előttünk, Villő meg utánunk szokott be. És hát azt már tudtam, hogy a Kiss Jázminka cinkostársa Mersének, mert már néha mondta Merse, hogy játszott vele, de most valóban meg is bizonyosodtunk arról, hogy itt lehet, hogy románc fog kialakulni kettejük között. Pedig Villő anyukával vagyok jóban :-)
Szóval a kisfiamról, amit a bölcsis Jolcsi néni mondott. Határozott egyéniség. Ezt egyből megjegyeztem és el is gondolkoztam, hogy hát igen, van egy kis akarata a drágámnak. Kezd kibontakozni, bár sokszor játszik egyedül, néha már talál játszópajtást (Jázmin). A főzősarokban nagyon szeret főzőcskézni (már gondolkoztam, hogy veszek egyet, de itthon az igazi konyhában segít nekem), eleinte a verdák autóhoz ragaszkodott nagyon, illetve sosem volt alvós állata, a bölcsibe mégis vinni kell a kutyusát. Viszont itthon sosem aludt 2-2,5 órát, a bölcsiben meg simán. Sőt, néha már ebéd közben elaludna.
Pár mondatot kiragadok az üzenőfüzetből, amit Jolcsi néni írt:
"Mersét nyugodt, kiegyensúlyozott kisgyermeknek ismertem meg.... Mindenben együttműködik... Kéréseinket megérti és nagy igyekezettel, szívesen teljesíti (az itthoni játék elpakolásról nem írok akkor)... Korához képest nagyon szépen, önállóan eszik. Elég jó étvágya van, de amit nem szeret azt határozottan elutasítja. Meglepően ügyesen vetkőzik.... Alvása nyugodt, az első, aki elalszik, 2-2,5 órát alszik...
No és egy kis "negatívum" is kerüljön ide, ne csak a szép és jó:
Amit határozottan elutasít, az a bili.... Egyenlőre keveset beszél, még nem oldódott fel teljesen (itthon meg néha be nem áll a szája, bár néha még nem lehet érteni, mit mond, csak az esetek 80%-ban).... Öltözködésnél még sok segítséget igényel (anyuka kicsike kisfia, hát persze, ha itthon ráhagynám, hogy öltözködjünk, akkor sosem indulnánk el, vagy már hajnal négykor fel is kelhetnénk).

Igazából ennyit szerettem volna, azért örülök, hogy sikerült beilleszkednie a csoportba, bár decembertől lesz igazából érdekes, mert akkor kerülnek vissza a saját csoportjukba és akkor lesz normális a gyerek létszám is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése