Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 28., szerda

Kiskrapek...

Aki a mérések alapján nem is olyan kicsi :-)

Tegnap voltam uh-n, ez a kötelező féle volt, amit 28-32 hetes időszakban végeznek el, nos, leírom a méreteket, mert összehasonlítottam a bátyók eredményével is:

Pocaklakó jelenleg 29+1: BPD 80 (66-80), 1695 gramm a becsült súlya
Bendegúz 30+3: BPD 80 (69-83), 1610gramm (Ő 3000grammal született)
Merse 29+3: BPD 77 (66-81), 1624gramm (Ő meg 4250grammal született)

Azt hiszem, kb. olyasmi lesz, mint Merse, ha kivárja a kiírt dátumot. De ugye ezek becsült adatok, igazából a BPD alapján mérik (fej átmérője keresztben), így lehet eltérés (bár megjegyzem, mikor Merse a 38 hetes uh-n 3800grammra lett tippelve, akkor is azt mondták, hogy ez csak becsült adat, aztán tessék, rá két hétre megszületett a több, mint 4 kg-os bébi).
A következő kötelező uh 10.29-én lesz. Következő uh-m viszont, ami 4D-s is, az szeptember 12-én.

Amúgy megvagyunk, elvagyunk, itt az ősz, furcsa is. Még jó, hogy kimostam a nagyok őszi rucijait, már csak a picurnak kell majd, de azzal még várok szeptemberig, tán még visszatér a nyár egy kis időre.
Megvettük a babakocsit is, azt is kitisztítottam már, úgyhogy felkerült a padlásra, majd használat előtt levesszük onnan. Furcsa még, mert eddig nem volt ilyen 3in1-es babakocsink, de már nagyon szeretem. Meg a fiúk is, mikor még nem pakoltuk el, feszt tologatták.
Hát Merse nem annyira tolerálja a pocaklakót, állandóan belekönyököl a hasamban, bár tudja, hogy ott van a baba, de nem olyan óvatos, mint ahogy a bátyja volt vele anno. Mondjuk 4 hónappal fiatalabb, mint ahogy Bendegúz volt. Mikor feljönnek a nevek, Bendegúz még mindig azt mondja, hogy hívjuk Zselykének, hiába öcskös van megint a pociban. A másik név, ami nála befutó, az a Legó. Ez valószínűleg a Regőből jött. Ez nekem tetszik, de Csonginak nem, ettől független Bende megjegyezte és neki ez legó lett :-)

Várjuk már az ovit, hétfőn szabályosan összevesztem Bendegúzzal, többször is. Oké, őszies idő is volt, de olyan szófogadatlan lett, hogy csak na. Merse is nyűgös volt, elegem is volt abból a napból. Sajnos szept. vége előtt nem kezdenek, ráadásul még a beszoktatást sem tudom, hogy lesz, úgyhogy valószínűleg Merse kezdi a bölcsit. Aztán meg majd visszasírom ezt az időszakot, mikor itt tébláboltak a lábamnál....


1 megjegyzés:

  1. Szép nagy fiúcska a kicsi. Azt hiszem még nem is gratuláltam. Szóval gratulálok, ez igen! 3 fiú! Kell majd a negyedik is, hátha ő már kislányka lesz:)

    VálaszTörlés