Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 22., csütörtök

Egy kis kirándulás

Mert mégse múlhat el úgy a nyár, hogy ne "nyaraljunk". Igaz, ez most nem vízpartos és nem is több napos kirándulás volt, de azért a gyerekeknek ez is tetszett. Az időjárás miatt most kihagytuk a Balatont, így inkább kimentünk a dédiékhez és ha már ott voltunk, elmentünk a palicsi állatkertbe is.
A páva virágokból:
 Rácsodálkoznak az egyik papagájra:
 Egy kis elefántos szökőkút:
 A barnamedve:
 A vidrák jöttek kíváncsiskodni:
 Zsiráf is kijött, mikor már eljöttünk a kifutójától:
 Pózol Bendegúz:
 Egy kis fürdőzés:
 Jóízűen elfogyasztotta az általunk felkínált eleséget:
 Ugrándóvár (ahogy Bende mondta régebben):
 Sziiiiaaaa, ahogy Merse köszönt mindig az apjának:
Amíg ugráltak a fiúk, addig én a dédivel pihentem. Meg többször is pihenhettem szerencsére, mert árnyékos és pados az állatkert. Az út végén el is fáradtam, de hát ez van. Még tervezünk elmenni állatkertbe az ősszel, vagyis pár hét múlva, mert szeptember vége után már nem nagyon utazgatnék (most is éreztem a több, mint két órás utat, mikor kiszálltam itthon).

Amúgy Merse egyre több szavat mond utánunk. Elújságolta a déditatának is, hogy miket láttunk az állatkertbe. No és ha mondani akar valamit, a maga módján elmondja, csak néha nem értjük :-)
Van úgy, hogy Bendegúz (vagy én) megbántom valamivel és hát elkezdi mondani sírva, hüppögve, hogy Dende, és, és, és, és és hát néha elmagyarázza, hogy mit csinált a bátyja, néha meg nekem kell kérdezgetni.

Én ma voltam végre a háziorvosnál is, EKG-t csináltatni, már csak a fogorvoshoz kell eljutni, de mikor rászántam magam, akkor éppen szabin volt (meg még van is aug. 30-ig), úgyhogy két hét múlva újra próbálkozom.
Jövőhéten meg megyek ismét uh-ra, aztán lassan 4D-re is megyünk (alig várom).

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép volt az állatkert. Nekem a virágpáva tetszett:-)
    Te pedig pihenj sokat!
    Üdv

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem, most, hogy beléptem a harmadik trimeszterbe, érzem is, hogy többet kell....

    VálaszTörlés