Összes oldalmegjelenítés

2012. november 16., péntek

Gyerekszáj

Most, hogy pakolgatom az iratokat, megtaláltam egy papírfecnit, Bende mondatait vetettem rá...




Jó pár hete sétáltunk valahova és hát én nem győztem kivárni, hogy utolérjen végre bennünket a nagyfiunk, hát rászóltam, hogy haladjon, erre Ő: "Nem látod a lábamat, hogy sétálok?"

Én: "Csinálni kellett volna levest!"
Bende: "De már ennyi, lemaradtál róla!"

Bendegúz az öccséhez: "Ennyi legyen belőled! Szedjed össze Merse magadat!"

Egy jóízű ebéd elfogyasztása után a véleménye Bendegúznak: "Egyszerűen finom lett!"

Ültünk az autóban és már kezdett sötétedni, mire Bende megszólalt: "Nem látom a szént!", nem értettük, így rákérdeztünk, mit? Erre Ő: "a szént". Ilyenkor próbáljuk vele körülírni a szót, hátha megértjük, általában beválik. Erre Ő elkezd mutogatni, mintha fénykardozna. Ekkor jöttünk rá, hogy a szén, az a fény....

És akkor visszatérhetek a pakolgatásra...

1 megjegyzés: