Összes oldalmegjelenítés

2012. július 28., szombat

képek

Na, az elmaradt képek, nézzük csak szépen (sorjában)!

Ez a kép Szegeden készült, amikor Laci tatáékkal a hídi vásárban voltunk. Nagyon ügyesen pónilovagolt!

És akkor jönnek a szülinapos képek. Itt a torta, amit Laci tatáéknál kaptak a fiúk:

Majd a hétvégén megünnepeltük a baráti társasággal is. Oda sütöttem Bendének egy vonatos tortát. Persze a szülinapjára szerettem volna elkészíteni, de a 15 dkg cukor helyett sót raktam bele és hát hirtelen felindulásomban nem készítettem neki aznapra. De pár nap múlva újrapróbálkoztam. A másikat pedig Tibi tatáéktól kapták, vagyis Bendegúz is kapott egy tortát, de azt végül nem sikerült lefotózni...

A vonatos torta:

Kati mamáéknál is készült torta, íme:

A körbelevő gyümiket, ahogy eszegette Bendegúz, befogta az ujját, sőt, még a szemöldökét is:

És akkor jöjjenek az egyéb képek, itt együtt pancsoltunk:

Egy kép Dari nagybácsiról is, mert olyan jókat tudnak játszani együtt (lassan Merse is bekapcsolódhat a játékba):

Krétáztak:

Merse megkóstolt egy autót, amiről lekopott a szín, meg is van, miért...

És még egy "trendi" kép, kalocsai mintás:


Vendégségben volt nálunk Vanda baba (meg szülei), 5 héttel fiatalabb Mersénél, ment a hülyéskedés, Bendegúz volt a fővezér! Szaladgált egyik-szobából a másikba, persze a két csöpp meg mászott utána. Aztán bebújtak az asztal alá is (mostanában ez a kedvenc játéka Bendének, persze az öccse is mászik utána). Itt Vanda épp egy sikítást nyomott le Mersének:

Itt meg várják Bendegúzt, aki "bikázva" jött végül:

Merse már szalad is a bátyja elől, Vanda meg csak figyel:

Valamelyik nap, nyilván még szerdán, mikor már kezdett beteg lenni Merse és a játszótéren nem sikerült kipihennie magát, végül rajtam aludt be a hordozóba. Én meg így főztem az ebédet. Szerencsére Bendegúzra figyelt a szomszéd asszony, aki Mártonnal lent maradt...

És a szülinapra kapott roller, azaz rollerezés:

És Merse, ahogy "jeleli" az anya jelet (mert tanulgatjuk a babajeleket rendületlenül!):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése