Összes oldalmegjelenítés

2012. április 21., szombat

Ismét

Ismét eltelt egy hét. A fiúk kigyógyultak a torokgyulladásból, most meg megint beleestek valami nyavalyába. Komolyan, a télen nem voltak ilyen betegek. Most Bendegúz lett taknyos nagyon, a torkuk szerencsére nem piros, így csak vitaminokat kell szedniük. Bendének el is kezdtünk adni rágótablettát, multivitamint. Eddig csepp formájában kapta, de mivel már ügyesen tud rágni, kipróbáltuk és bejött. Olyannyira, hogy többet szeretne kérni egy nap, pedig csak egy szemet ehet még.

A héten amúgy voltam velük ortopédián, meg kontroll uh-n is. Kedden Bendét vittem el magánrendelésre ortopédiára, mert ugyebár fájlalja a térdét. Mivel hétfőnként van sztk rendelés és júniusra kaptunk időpontot, de a térde az sokszor fáj, így soron kívül kaptam időpontot a magánrendelésre. Mondjuk húsz percért ötezret elkérni jó órabér, nem? Na, szóval kedd délutánra hívott el a doki, megnézte a térdeit, a csípőjét, nem talált szerencsére semmi komoly betegségre utaló jelet. Vírusos fertőzés előtt szokott fájni az ízület, az is lehet, hogy a csípője fáj, de ő a térdét érzi. A suppinált és ortopéd cipő miatt most a mélyizmok is dolgoztatva vannak, emiatt is érezhet ízületi fájdalmat. Így most cataflam kúrát kell alkalmazni, szerdán kezdtük, szerdáig tart. Meglátjuk, utána fájni fog-e neki a térde. Mivel fél háromra mentünk, elmaradt az ebéd utáni alvása, hiába fektettem le hamarabb, nem akaródzott neki aludni. Ugyanez volt szerdán is, mert akkor meg háromra mentünk az ultrahangra. Mersének nézték meg a veséjét, mivel találtak tágulatot, de szerencsére határon belüli. Most nem változott semmit, három hónap múlva mehetünk ismét kontrollra. Hát érdekes volt a két gyerekkel egyedül elmenni. Főleg úgy, hogy Bendegúz a hét elején az idegeimen táncolt. Én is feszültebb voltam, ő meg nem fogadott szót. Szerdán el is mentünk Marcell haverunkhoz, ki is tombolták magukat. Volt harapdálás, meg lökdösés. Hát nem tudtak megegyezni egymással. :-)

A keddi gyógytornán sem teljesített Bendegúz, olyannyira nem, hogy Szilvi hazaküldött minket. Mondjuk egyedül vittem őket, nem is tudtam normálisan figyelni rá, úgyhogy csak a hülyeség ment. Csütörtökön így csak Csongi vitte, de már nagyon unja a tornát, nem akaródzik neki a feladat elvégzése. Még egy alkalom van hátra, vagyis kettő, ha a keddit nem nézem.

Ma munkanap volt, Csongi fél napot ment dolgozni. Most szerencsére itthon van. Merse most ébredt, Bende még alszik, én már varrtam és még fel kellene porszívózni. Meg a tárolóból kipakolni az éghető dolgokat, mert ugye új szabályzat van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése