Összes oldalmegjelenítés

2012. április 2., hétfő

22.hét és lassan 33 hónap

Ma 22 hete, hogy megszületett Merse Manó. És pár nap múlva Bende Bogyó 33 hónapos lesz....

De előtt még írok pár sort, "félek", hogy nem jövök, majd csak húsvét után. Mindig úgy elszaladnak a napok, hétköznap egyedül a fiúkkal, hétvégén meg négyesben, akkor próbálom magam utolérni, de sosem sikerül. Hétköznap megyünk le délelőtt, meg délután is, hogy Merse tudjon aludni. Ma kis piszok volt és nem sokat aludt, végül hazáig sírt a babakocsiban. Most bealudtak mindketten, de szerintem Merse hamarosan ébredni fog. És ma még alszik egy nagyobbat (remélem), amikor megint megyünk le. Holnap, vagy csütörtökön megyünk Marcellékhoz, meg délután tornára, én szerdán fodrászhoz, pénteken meg végre eljutunk a dévény-tornára is. És hát aztán meg már itt van a hétvége, húsvét is. Eddig úgy néz ki, hogy szombaton reggel megyünk majd a szülőkhöz haza, megint megyek a fiúkkal locsolkodni, illetve húsvét után kimegyünk a dédikhez is.

Bendegúz nagyon ügyes szobatisztaság terén, általában alváskor sem pisil be. Mondjuk mostanában fájlalja megint a térdét, ma elvittem a gyerekorvoshoz, szerinte (is) a cipő miatt lehet, vagyis amiatt, hogy gyógycipőt kell hordania és most a mélyebb izmokat is megdolgoztatja, meg még a gyógytornán is kap lábmasszást. Mindenesetre kaptunk ismét beutalót, csak a vicc az egészben, hogy június 11-re kaptunk időpontot. Hát akkor majd én megyek el (nekem sem árt egy vizsgálat, meg egy gyógcipő). Annyit mondott az asszisztens nőci, hogy menjünk oda reggel nyolcra jövőhéten és majd megpróbálnak behívni minket is. Mivel jövőhéten csütörtökön megyünk Mersével a bőrgyógyászatra, így akkor megyünk előtte az ortopédiára is. Két emberes feladat lesz majd, én viszem Bendét, Csongi meg Mersét.

Na, jól elmaradtam a videóval is, csak aznap nem nagyon akarta feltölteni, nem értem, miért. Még alszanak a fiúk, megpróbálom újra feltölteni! Ha nem sikerülne, akkor egyszer majdcsak hozom.... De ezt a képet mégis ideteszem, mert bátyóka a minden!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése