Összes oldalmegjelenítés

2011. április 8., péntek

Nephrológia

A tegnapi napon megjártuk a nephrológiát. Ha minden jól megy és panaszmentes marad Bendegúz, akkor nem kell többet mennünk, ugyanis ismét negatív lett az ultrahang, így kinőtte a vese-medence tágulatot. Ehhez a vizsgálathoz vizeletet is kell vinni, így már szerdán feltettük a zacsit, hogy mire a főorvoshoz megyünk, meglegyen az eredménye. Viszont arra nem számoltunk, hogy most reggel fog kakilni, így a mintát dobhattam ki a pelussal együtt, bár volt benne vizelet. Eddig ilyen még nem fordult elő. És hát ha leírom, hogy milyen kínkeservek árán tudjuk feltenni neki a zacsit, hát, akkor nem túlzok. Tegnap már rutinosabbak voltunk mi is, így kevesebb herce-hurca árán tettük fel neki. Így indultunk el a főorvoshoz, illetve előtte az ultrahangra. Reménykedtem, hogy most a reggeli székelés elmarad, bár azt gondoltam, hogy amikor utazunk, meg megyünk ide-oda, akkor kevésbé jön rá ez a tevékenység. Az ultrahangon az aszisztensnőnek készítettünk egy kis meglepit, aminek nagyon örült. Mindig kedves volt velünk és Bendegúz volt az egyik kedvenc páciense, a másik pedig Mátyás, akivel egy ideig egy időben mentünk vizsgálatokra. Hát volt itt is sírás, de sikerült megnyugtatni és hát én meg nagyon örültem neki, hogy ismét negatív lett az eredmény, mert tudtam, hogy akkor nem kell több kontrollra menni. 

A főorvosnál már várakozni kellett és kicsivel több, mint két óra után sikerült bejutni hozzá is. Vérnyomást mértek, megvizsgálta a doktor, de itt is törött a mécses, hiába, az orvosok már sosem lesznek jóbarátai Bendének. Viszont az uh alatt nem pisilt és azután pedig észrevettem, hogy kipisilt, így a zacsiba nem került semmi (így tudtam, hogy ismét próbálkoznunk kell). A főorvos mondta, hogy ha panaszmentes és ismeretlen eredetű láztól mentes lesz, akkor nem kell mennünk. Délután még elvittük az eredményt a gyerekorvoshoz és hát mivel vasat is kellett íratni neki, mert már fogyóban van, ezért gyors megnézte a kórlapját Bendének, így mondta, hogy menni kell vérvételre is, mert már augusztus óta nem voltunk. Na, kellemest a hasznossal, gondoltam a vérvételen biztos produkál majd egy kis vizeletet, így ma újult erővel tettük fel neki a zacsit és bőszen itattam vele a teát is. Szerencsére nem voltak sokan, így hamar bejutottunk és ott vettem észre, hogy csupa nedves a body, a harisnya, a nadrág. Na, gondoltam magamban, megint futottunk egy kört, de szerencsére ment a zacsiba is, így végre harmadszori nekifutásra sikerült ezt is leadni. A vérvételen nagyon ügyes volt, bár sírt itt is, de nem volt annyira vészes. Saci néni mindig ügyesen veszi le neki a vért. Még menni akartam délelőtt vásárolni, de mivel ma nem vittem váltócuccot, így hazajöttünk, majd délután elmegyünk megint egy körre. Az eredmények pedig hétfőre lesznek meg, remélem minden oké lesz majd!

Holnap pedig megyünk a bölcsit megnézni, ahova íratni szeretnénk, kíváncsi leszek, milyen lesz, hogy fog feloldódni. A játszin már egyre ügyesebb, de még mindig kis „beszari” néha. Egy kép a homokozásról: 

És egy kép, ahogyan felmászna a konyhaszekrényre: 

Sokmindenre mászik már, megtalálja mindenhol a lépcsőfokokat. 

A fogairól is akartam írni, mert jelenleg három szemfoga van bedurranva, így vannak jó és jobb éjszakáink...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon édes, ahogy elmereng a homokozóban! A zacsival elég sok macera van. Akkor sikerült, amikor megitattam reggel és utána feltettem.

    VálaszTörlés