Összes oldalmegjelenítés

2011. március 21., hétfő

Naptári tavasz

 Rég voltam már, de mindig úgy eltelnek a napok, hogy csak na. Ismét túl vagyunk egy héten-hétvégén, bár a múlt hétvége nekünk csak egynapos volt, vagyis Csongi csak vasárnap volt szabad, igaz, előtte meg négy napot itthon-otthon voltunk. És olyan gyorsan eltelt az a pár nap is...

Mivel az utazás előtt bealudt délelőtt egy jó fél órára, így a hazafele vezető úton nem akart aludni, pedig kb. 35 km után vissza kellett fordulni, így még hosszabb lett az út, mint ahogy szokott. De ő elvolt, nézelődött, magyarázott. Végül akkor akart aludni, amikor már a célunknál voltunk, mert elmentünk babalátogatóba. Ott egy kicsit felpörgött, nem lett álmos, elvolt, játszott a kölcsönkapott autókkal, de Bencével nem sokat foglalkozott. Majd pár hónap múlva (vagy év múlva). És hát mivel volt még a babalátogató után jó fél órás hazaút, így akkor aludt be, aminek meg is lett a következménye és az első éjszakánk igencsak nem sikerült jól. Háromszor sírt fel és kellett megnyugatni, szóval mi sem pihentünk nagyon sokat. Bár mostanában megint rosszalvó lett, nincs olyan éjszaka, hogy ne nyűglődne, valamikor visszatudja magát altatni, de van, amikor mi segítünk ebben. 

Szóval a hosszú hétvégén voltunk Kati mamáéknál, Tibi tatáéknál és Laci tatáéknál is. Sőt, én még szombat este eljutottam az otthoni barátnőkkel is egy kis traccspartira. Jó volt kimozdulni, bár én már este kilenctől ásítottam jó sokat, hiába, nem vagyok hozzászokva az éjszakázásnak. 

Az időjárás is szép volt, szerencsére nem esett az eső, bár azóta, mióta visszajöttünk, szinte nem volt olyan nap, hogy ne essen. De, a mai, sőt, ma, hogy a naptári tavasz is elkezdődött, talán meg is érkezett, mert dél előtt óta folyamatosan süt a napocska, így talán a víz is felszárad az utakról. Ma már voltunk a piacon, ahol eléggé hideg volt, de a levegőzés már megvolt Bendének és nekem is. De még készülünk egy útra az alvás után. Nemrég sikerült elaludnia, pedig ebéd után mindig olyan szépen elalszik, most meg megint csak nyűglődött. Mondjuk tegnap Csongi észrevette, hogy a felső rágófoga áttört a másik oldalon is (nem középen törte át, hanem a szélén), így lehet, amiatt is nyűgös. Kérdeztem, hogy fáj-e valami, de csak a fejét mutatta, meg hogy tegyem a hajába a gumimat. Hiába mondom neki, hogy általában a lányok gumizzák a haját, most sláger lett nála. Igaz, már nagy is a haja, majd húsvétkor mennénk fodrászhoz, ismét ledúratjuk neki picire, így nem lesz gondunk (meg neki sem, mert valahogy olyan fájdalmas, ha ollóval lenyisszantjuk a fürtöket)...

Szóval mi megvagyunk, e héttől már ismét megyünk mondókázni, eddig az influenza járvány miatt hanyagoltuk, de mostanra talán már az is lecsengett. Hát, január közepén voltunk utoljára, kíváncsi vagyok, hogy fog neki tetszeni ismét. Mondjuk, ha kérdezem, hogy ki tartja a mondókázást, rávágja, hogy "I", azaz Ildikó néni! Nagy kópé amúgy, imádnivaló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése