Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 18., szerda

Bölcsi

Igen, bölcsi, mint bölcsikezdés. Ugyanis tegnap voltam beíratni Mersét a bölcsibe. Az ovi még nem készült el és már gondolkoztam rajta, hogy lehet, Mersével hamarabb kezdjük a beszoktatást, mint Bendegúzzal, úgyhogy tegnap már meg is lett az első nap. Szept. 30-a, viszont aznap épp nem leszünk itthon, így okt. 1-jén kezdi a beszoktatást. Az első napot tudom csak, 9-re kell menni és 11-ig leszünk, aznap meg kiderül, hogy másnap meddig maradhatunk, de elméletileg két hét alatt kellene beszoknia Mersének. Azután meg jön a bátyja, addigra már az ovit is átadják és a gyerekek is birtokba vehetik az új épületet :-)
Egy kicsit kétségeim vannak, hogy jót teszek-e a bölcsivel a fiamnak, vagy sem, de úgy gondolom, hogy már Ő is igényli a társaságot, úgyhogy inkább a pozitív dolgokat hozom fel és próbálom nem éreztetni, hogy egy kicsit bizonytalan vagyok. Na jó, nem vagyok bizonytalan, kell a bölcsi, ahogy az ovi is! Csak furcsa lesz, hogy az elmúlt, több, mint négy évben mindig sertepertélt körülöttem valaki. És igazából most is így lesz, mert ugye jön a kistesó, szóval nem leszek egyedül... csak furcsa lesz.
Jövőhéten jönnek a gondozónők, megismerkedünk egymással, aztán beszélgetünk is. Addig az orvoshoz is el kell menni, meg a védőnőhöz is. Bár ezt csak jövőhétre rakom, mert múlthéten csütörtökön elkezdett taknyosodni Merse és mi is elkaptuk, most jövünk ki belőle.
Múlthéten voltunk 4D-s uh-n, hát sok képet nem tudok hozni a pocaklakóról, mert még mindig a méhembe fúródik (júli 11-én már odabújt, azóta se tágított onnan), pedig azért is néztünk egy későbbi időpontot, hogy addigra már befordul a szülőcsatorna felé, hátha kibújik a méhem mögül, de nem, most is el volt bújva. Na, mindegy. A fütyijét azt viszont megmutatta :-) Amúgy a felvétel alapján nekem most jobban hasonlít Mersére, de lehet azért, mert Mersét is 26 hetesen vittük 4D-re, míg Bendegúzt jóval korábban (13 és 21 hetesen). Mondjuk a méretek alapján is inkább Mersére hasonlít. A szonográfus szerint nem lesz 4,25kg, de a fej átmérője már neki is nagyobb. Most 2 kg-nál tartunk már. Kis zsurmi...
Azért hozok egy képet Bercelről:
Tegnap megerőltettem magam egy kicsit, vérvételre mentünk, meg a bőrgyógyászatra kontrollra (fél év múlva megyünk megint Mersével), aztán délután még sétáltam is a bölcsibe és estére éreztem, hogy fájdogálok, de még bőven van időm, 7,5 hét pontosan, szóval inkább pihenek, mint teszek-veszek (pedig lenne még mit).
Még a tegnapi naphoz tartozik, hogy bébicsősz vigyázott a fiúkra. Első alkalom, eddig mindig megoldottuk a felügyeletet, vagy Csongi maradt itthon, vagy én vittem magammal a fiúkat, most viszont elérkezett az idő, hogy felfogadjunk egy bébiszittert, ha mégis szükségünk lenne rá. Niki bevált, az első két perc után Bendegúz elküldött, hogy menjek már a dolgomra, pedig direkt úgy hívtam Nikit, hogy legyen legalább fél óra az ismerkedésre. Végül két órát maradt, ebben én elintéztem a beíratkozást, postára mentem és hazafele beugrottam a zöldségeshez. A szülés körül viszont a családból szeretnénk valakit felhívni, mert éjjel-nappal kellene majd a segítség. Az esti altatásnál én már kimaradok, mostanában Csongi altatja a fiúkat, pont amiatt, mert nem leszek itthon 3-4 éjszakát. Így is anyásabb most Merse, nem tudom, milyen lesz majd nélkülem, de megint az lesz, hogy nem jönnek be hozzám meglátogatni, viszont addig van még pár hét... Meg még a bölcsit is elkezdi, szóval remélem nem lesz olyan nagy trauma számára egyik sem (bölcsi és tesó). Bendegúz aranyos, Ő már tudja, vagy legalábbis megérti, hogy lesz pár nap, míg én nem leszek itthon, sőt, ma reggel beszélt is a tesóhoz a pocakban, Ő még mindig gondoskodóbb, Merse meg nem foglalkozik azzal, hogy tesó van a pocakban.
Azt hiszem, most ennyit akartam írni, most pedig én is lepihenek egy kicsit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése