Összes oldalmegjelenítés

2012. október 26., péntek

Szülinap előtt...

Jövök egy picit, Merse most alszik be, Bendegúz pedig mesét néz. Az ebéd készül, én meg pótolom az elmaradást. Nehéz lesz...
Pár nap és itt van Merse első szülinapja. Gyorsan eltelt ez az egy év. Még gyorsabban, mint Bendénél. Hihetetlen, hogy már egy éves, kis formás fiatalember a kistesó is. Pár hónapja még olyan kis védtelen, esetlen volt, most meg már megy a saját lábán, vigyorog, gagyarászik, rosszalkodik, huncutkodik. Tanul a bátyótól, jót és rosszat is...

Elmaradtam a múltkori dalolás-festegetés beszámolóval is. A dalolásra nem mentünk végül, mert lebetegedtek, vagyis éppen már kijöttek a takonykórból, de szerdán már mehettünk a festegetésre. Hát, hogy kinek tetszett jobban, nem tudom. Bendegúz meglépett és kiment a többi bölcsishez is játszani az udvarra. Én meg próbáltam mindkét gyereket terelgetni. Volt azért festegetés is. A kézlenyomatukat el is hoztam. Meg a ruhán is megmaradt a festék, bár mosható, de érdekes módon Merse felsőjéből nem jött ki.
Aztán voltunk az oromhegyesi búcsúban is. Tetszett mindkét fiúnak. Volt körhintázás, lovaglás, ugrálóvár, meg a bazársor. Kaptak a fiúk búcsúfiára valót, vettünk is traktort, kombájnt, meg egy mellényt Bendegúznak és most egyforma mellényük van, mivel két éve is kapott egy ugyanolyat, csak ugye kissebbet. De az most jó Mersére. Még ma-holnap használják is, aztán nyilván előkerülnek a téli kabátok is, ha már jön ez a jó idő.
Holnap megint megyünk a szülőkhöz haza, pár napot otthon leszünk. Én még nem tudom, mikor készítem el a szülinapi tortáját Mersének, mert biztosan kap a nagyszülőktől is. Bendegúz amúgy meg már nagyon segédkezne tortasütésben. Főleg, hogy most kedvenc műsora lett a TLC-n futó Carlo sütödéje, mindig mondja, hogy kapcsoljuk be a tortakészítő műsort. És most jönnek a kívánságok, hogy süssünk dinós tortát, meg ne csak kerek torta legyen, meg legyen ilyen, legyen olyan. Már az "egyszerű" kis vonatos tortám se jó neki. :-) Na, de meglátjuk még, mit sütünk jövőhéten....
Hát most ennyit! Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése