Összes oldalmegjelenítés

2012. október 8., hétfő

Gyerekszáj

Ez nagyon friss, mai:
A napi klotyómanó etetés közben, ahogy ül a wc-n Bende, én meg előtte üldögélek és dúdolászok neki, megszólal:
"-Anya, ne énekeljél! Te nem vagy lány! Nem hosszú a hajad! Te csak anya vagy!"

Aztán, ahogy gyors papírra vetettem ezt a pár mondatot, még folytatta:

"-Anya, engemet is leírsz?" És elkezd énekelni, hogy "A, B, C, A... Meg a Memit is leírod? Hogy labdázik?"

Hát igen, mindent fel kell jegyezni!

Szeretem, mikor azt mondja nagy komolyan, hogy "Anya, van egy ötletem!" És elkezdi mondani....

Megtaláltam egy papírfecnit, valamikor ilyen is volt:

"Hallottam zizegni hasamban a motort, mikor Anya volt a hasamban!"

És még egy, ahogy melegítem a mikróban a joghurtot (torokfájáskor):
"A hűtő lemelegítette?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése