Összes oldalmegjelenítés

2015. április 29., szerda

Jaj...

de el vagyok maradva a blogolással. Mondjuk az elmúlt pár nap nem arról szólt, hogy a gépet bekapcsoljam. Két hét gyakorlati időmet töltöttem, az első héten az általános iskolában voltam, a másodikon pedig az óvodában. Mivel napközben vigyáztak Bercire, így "munka" után már jöttem haza és ha neteztem, akkor is csak telóról. Azután a záródolgozatomat is le kellett adni, mondjuk az már nagyjából készen volt, de azért mégiscsak elhúztam majdnem az utolsó időpontig, hogy leadjam. Mostmár csak a tanulás marad hátra, júniusban vizsga....
A gyakorlati idő nagyon jó volt, kicsit kimozdulhattam. Furcsa is volt az első nap, nagyon sokszor gondoltam a fiúkra. Persze a nagyok már ovisok, de Bercelnek ez volt az első ilyen külön töltött időszak. Szerencsére mindketten jól viseltük. Nagyfiú már, hamarosan jön a bölcsis beiratkozás, ősztől Ő is kezdi a közösségi életet. Furcsa is lesz, letelik nekem is a kisgyerekes időszak....
Most próbálok visszarázódni a "semmittevésbe", vagyis a 0-24 órás anyaságba. Nem érem utol így sem magam (most a ruhák válogatása lenne soron), kertészkedés, tanulás, háztartás.

Bendegúz második foga is kiesett, most jegyzetelem, ahogy neki kiesik és ahogy Bercelnek nő ki. Merse stagnál jelenleg :-) Szóval egyszer Berci a szájába vette a lába nagyujját és Bendegúz is ki akarta próbálni. Egy kicsit már mocorgott az alsó foga, de amikor a zoknijával kicsit megrántotta, el is kezdett vérezni és fájt is neki és még zavarta is, így az volt a kérése, hogy szedjem ki neki. Persze nekem nem sikerült kirántanom, de Ő ügyes és bátor nagyfiú módjára kiszedte magának. Ezt a fogat már el is tudtam tenni emlékbe (az elsőt elhagyta egy kavicsos úton). Most már az első kiesett helyén növekszik a fogacska, szóval nem olyan csorbacsík, de ugye majd a felső fogaknál lesz érdekes...
Bercel is szenved a fogzással, jelenleg a metsző fogai bújnak ki és még hátra van a hátsó négy rágója. Mondjuk három rágó bújt ki legutóbb, most az első metszőfoga már áttörte az ínyét, de már bújik ki a többi is.
Merse rosszalkodik, a "szokásos" dolgokat műveli (felmászik a radiátorra, a mászókára és ugrál le, ezzel tanítja az öccsét...), nagy a szerelem most, meg most állandóan arról kérdezget, mi lesz velük, ha én meghalok.... Oviban jól elvan, szeret is ott lenni, este el is mondta, hogy Ő ügyes, mert már ovis. Ennyi :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése