Összes oldalmegjelenítés

2013. július 14., vasárnap

Egy kis elmaradás....

Mert elég régen jöttem már. Pedig hírek azok vannak.
Bendegúz betöltötte a negyedik életévét, olyan hamar és gyorsan elröppent ez az idő, hogy csak na. Kész nagyfiú már... Bár igazából ezt Mersén látom, mármint, hogy repül az idő. Ő is csak most született és már kész kisember. Persze mindent utánoz a bátyja után, szóval nem csodálkozom, hogy egy kis miniember lett már belőle. Egyre többet beszél is, egy-két szavat már simán utánunk mond, néha ugyan gondolkozom, hogy mit is mondhatott, de egy idő után rájövök. Pl. mikor pukizik és simán mondja, hogy büdös :-)
No és hát nem akartam eddig nagydobra verni, de jön a kistesó. Mostmár túl vagyok a félidőn is, meg a kromoszóma vizsgálaton (egy vérvétel eredmény és a korom miatt javasolták), úgyhogy biztosra tudjuk, hogy ismét kisfiunk lesz :-) Persze lányt "terveztünk", de hát így alakult. Nem kell sok rucit venni a kicsikre, csak a nagyra....
Én jól viselem a várandósságot mostmár, az első trimeszterben volt rossz, mert ismét émelygős voltam és bár majdnem mindent úgy kívántam, mint az előző kettőnél, mégis reménykedtünk, hogy most kislány lesz. A tejeskávét hagytam csak el, inkább tejet iszok azóta is. Picúrka, akinek úgy néz ki, hogy Nimród lesz a neve már több, mint fél kg: Bendegúz már több, mint 20, Merse meg már 12 kg. Én nem írom le inkább....
Tömören ennyit most, majd igyekszem többet írni ezután (legalábbis, mint ahogy mostanában írtam).

2 megjegyzés:

  1. Majd a következö már kiscsajszi lesz ;) :P :D

    gratulálok és kellemes babavárást kivánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem lesz következő, hármat terveztünk, úgyhogy ennyi is marad :-)
    (bár eljátszottam a gondolattal, hogy ha 100% tudnánk, hogy a negyedik kislány, lehet, bevállalnám, de ugye ez itt Mo-on nem lehetséges, úgyhogy nem próbálkozunk :-) )

    VálaszTörlés