Összes oldalmegjelenítés

2013. március 13., szerda

2013.03.13

Elkezdem írni a bejegyzést, hátha jutok is valamire... Elég rég jártam erre. Itt a jó idő és mi sokat kint vagyunk a kertbe. Olyannyira, hogy Mersét alig lehet behozni a házba. Persze a jó idő mindig hétköznap van, így hétvégén, mikor Csongi is itthon van, akkor meg mindig esik az eső és alig tudunk kimozdulni. Mondjuk így mi hétköznap bepótoljuk.... A hétvégén elvetettem pár magot, lesz paradicsom, paprika és karalábénk is a kis kertünkbe. Valamikor Csongi felhozza végre a kerti szerszámokat is, meg még pár dolgot a szüleinktől, így megint jutunk egy kicsit előbbre. Csak ezt a kis hideget kell már kibírni, aztán tényleg itt a tavasz!
Mi múlthéten megbetegedtünk. Kezdtem én szerdán, már éjszaka is hányingerem volt, aztán hajnalnban és reggel ki is adtam magamból, ami volt. Azt hittem, gyomorrontást kaptam, mert előző este bekajáltam, de másnap meg Bendegúz lett rosszul. Csonginak meg hasmenése volt, szóval csak Merse volt talpon. Én szerdán elég rosszul voltam, haza is hívtam Csongit, hogy jöjjön hamarabb, mert nem volt erőm semmihez, a gyerekek szétszedték a lakást, a levegőre meg ki sem jutottam velük. Csütörtökön meg Bendegúzt ápoltam, még szerencse, hogy én már jobban voltam. Azóta mindenki jól van. A jó időt mindenki szereti, kint teszünk-veszünk a kertbe, előkerültek a járgányok (gokart, kismotor, kisautó), meg a homokozós cuccok. Meg mi már tervezgetjük Csongival, hogy hova lesz majd építve a garázsunk (színünk), meg a konyhakert hova kerül majd ki.
Holnap megyünk a bőrgyógyászatra kontrollra, remélhetőleg megint csak időpontot kapunk, hogy mikor menjünk legközelebb. Ma pedig itt a műv. háznál volt csiribiri, játékos foglalkoztatás gyerekeknek. Első alkalom, szerdánként lesz, azt hiszem, menni fogunk, hogy szokják a társaságot a fiúk, mert elég szégyenlősek voltak. Mondókáztunk, tornáztunk, ismerkedtünk. Jó lesz ez!
Múlt szombaton voltunk húsvéti képeslap készítős foglalkozáson. Hát, mit mondjak, én jobban élveztem, mint a fiúk, festegettem ott még, míg a fiúk kimentek sétálni. :-)
Most épp csendes pihenő van, mindjárt le is fekszem én is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése